.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار بمناسبت روز عاشورا
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح استاندار و آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در این استان به مناسبت عاشورای حسینی پیام مشترکی صادر کردند.
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار بمناسبت روز عاشورا

در این پیام آمده است: محرم در فرهنگ غنی اسلامی، تاریخ زنده، انقلاب خونین، مظلومیت آشکار و مجموعه‌ا‌ی از حماسه‌های بی‌نظیر است، محرم ماه خدا است، ماهی که خون خدا بر زمین ریخت تا مبدأ تحولی عظیم در مبارزه و جهاد برای آزادگان و احرار جهان شود.

در ادامه بیان شد: نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آن چنان بر قلب‌ها تاثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم خون پاک شهیدان عظیم‌الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

در ادامه تصریح شد: به راستی که عاشورا، فریادهای شور گستر پیامبران را دوباره در گوش‌های سنگین فرود آورد و برای همه اعصار و زمان‌ها، بر فراز قله رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

امام حسین(ع) با قیام و انقلاب تاریخی خود ثابت کرد که انسان مؤمن و رادمرد آزاداندیش، همواره در قبال شرایط زمانی و ناهنجاری‌های اجتماعی مسئول و پاسخگو است و این مسئولیت باید او را وادار کند تا در برابر ناسازگاری‌ها به پا خواسته و در راستای رفع ناهنجاری‌ها از جامعه و زمانه خود گام بردارد.

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران ابراز داشتند: پیام قیام با شکوه سیدالشهدا(ع) منحصر به آن زمان نیست، بلکه این پیامى جاوید و ابدى است و فراتر از محدوده زمان و مکان است.

در ادامه بیان شد: با فرا رسیدن محرم‌الحرام، ماه پیروزی خون بر شمشیر و موسم عزای دردانه‌ اهل بیت عصمت و طهارت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، مازندران ولایت‌مدار نیز همانند سراسر ایران اسلامی سیاه‌پوش شد و مردان، زنان و به ویژه جوانان رشید و ولایی آن با حضور در تکایا، حسینه‌ها و مساجد، پرشورتر از گذشته در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشستند و دگر بار بر این حقیقت بزرگ پای فشردند که ایران عزیز در سایه‌سار ولایت و با عزمی استوار، کشور نمونه اسلامی براساس آموزه‌های الهی است.

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اعلام کردند: اینجانبان فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران فداکار و باوفای آن امام همام را خدمت مردم مومن و ولایی مازندران تسلیت عرض می‌کنیم، امیدواریم عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله(ع) در این ایام پرسوز و ماتم مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.